Direktlänk till inlägg 7 december 2009

Trött tröttare tröttast

Av Carola - 7 december 2009 18:33

Är så fruktansvärt trött idag.

 

Gubben somna redan kl tio i går kväll men jag hade inte riktigt kommit ner i varv så jag la mig runt halv tolv.

 

La mig ja.....men det var störtomöjligt att somna!

 

Låg o vände o vred på mig...buffade på gubben som låg o snarka...tittade på klockan...shit...jag ska upp om fem timmar...gick upp o värmde mjölk och lade i 2 sockerbitar..(farmors gamla husknep)...lade mig igen....buffade ännu mer på gubben som nu lagt sig på rygg och på MIN kudde..

 

Gav upp efter en timme...gick in i juniors rum (han sov hos flickvännen)...la mig i hans säng...höll precis på somna när dörren öppnades o jag hörde kärbons röst....Jaha!...

 

Pucko!...jag hade ju precis somnat.... somnade till slut...

 

Men vaknade 2 och en halv timme senare av VÄCKARKLOCKAN......suck..vill INTE...vill SOVA!...

 

Kokade kaffe i min nya röda kaffepanna.

   GOTT.

 

Hämtade tidningen...men såg dubbelt av all text...

 

Stapplade in i duschen o sen iväg till jobbet istan.

 

Skulle vara med på storstädning men fick hoppa in som vikarie på kommunförvaltningen. DET jobbet var kul...städade en timme på morgonen och sen skötte jag cafeét hela dagen!..Jag ÄLSKAR att jobba i café!..

 

Hade full koll så länge jag fick vara själv o jobba men när den andra damen som åxå jobbar där men på annan avdelning kom o skulle kolla så allt gick bra(hon hade aldrig jobbat i cafeét)yrade hon till allt så det blev lite snurrigt.

 

Halv tre gick hon hem för dagen så då hade jag cafeét själv. Klarade det galant.

 

Fasiken har ju jobbat i café förr så bara jag vet vart allt finns så fixar jag det....o själv är bäste dräng heter det ju...hihi

 

Nä nu ska jag gå in o vila....i fåtöljen....för soffan har ju tydligen blivit upptagen av någon som somnat där...hrm..

 

  

 

 

 
 
~Kina~

~Kina~

7 december 2009 21:02

Fy va jobbigt det är när man inte kan sova. Ju mer man tänker på det ju svårare är det. Varm mjölk har jag hört men inte med socker. Socker ger ju energi?! Då lär du somna ovaggad ikväll :-)

http://sandmellantarna.com

 
JenU ♥

JenU ♥

8 december 2009 11:30

Sv; tack så mycket =)
Allt bra med dej idag ?

http://saavefors.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carola - 21 december 2014 10:36

Nu flyttar jag...     Vill du följa med så följ med HIT    Kommer kika in här lite titt som tätt o kanske fylla på med lite smått o gott men min vardag delar jag alltså ovan.  ...

Av Carola - 16 november 2014 21:19

Funderar på om jag skulle byta bloggportal.   Men jag vet inte än. Har ju använt bloggplatsen så väldigt länge.   Men är ändå inte riktigt nöjd med den.    Kanske ska byta nich helt . Känns som om den här bloggen o det här namnet gjort s...

Av Carola - 15 november 2014 08:55

    Att försöka förändra en annan människa       för att denne inte passar in i ens mallar.        Att lyssna på skitsnack     istället för att bilda sin egen uppfattning.      Att berätta saker för ngn som ngn annan ...

Av Carola - 21 oktober 2014 20:25

Äntligen är hösten här. Vi går mot en ny vår, ett nytt år.    Ska bli så skönt att få lämna 2014 bakom mig. Första halvan av året iaf. Bara tårar o elände.   Att andra halvan av året har blivit den absolut lyckligaste tiden i mitt liv trodde ...

Av Carola - 19 augusti 2014 22:11


Är så lycklig nu att jag inte finner ord till det! Allt faller på plats.   Tänk så mycket tid man slösat bort istället för att finna lyckan.   Har funnit kärleken..en sann o äkta kärlek.   Det är så skönt att ha någon vid min sida som upp...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards