Alla inlägg under oktober 2013

Av Carola - 10 oktober 2013 23:08

Jaha..... nu är jag här igen.... soffliggandes.... o förkyld.... o troligen de enda gångerna jag får ork o tid att överhuvudtaget blogga.... eller om det är tristessen av att bara ligga i soffan hela dagen som gör det.

 

Vad vet jag.

 

Har så mycket funderingar, känns som om allt inte riktigt är som det ska. Funderar på varför man vill vara så "privat" över vissa delar..så där överdrivet privat på nåt sätt... skäms man? eller är det så att man inte riktigt vill stå för den relationen man har ? Jag menar, vad är det för mening med det när alla i stort sett redan vet iaf på den ena sidan.. om det inte är så att man inte riktigt är hundra på vad man känner? eller... rätta mig om jag har fel... 

 

Funderar mycket nu... på avstånd, märkliga fruntimmer , sk "vänner" som mer än lovligt visar att de har ett annat intresse än vänskap... såna där människor som inte respekterar andras liv o förhållanden... jodå...de finns o tydligen i kretsen runt i kring... sånt märker jag.

 

Nä, tänker inte låta vare sig mig lr ngn annan bli "dold"... jag står för det jag känner!! Får bara hoppas andra gör det åxå... annars kan man ju liksom bara ta o lägga ner o sluta anstränga sig.

 

Eller..

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards