Alla inlägg under april 2014

Av Carola - 6 april 2014 14:16

En vecka har vi varit igång nu... med det nya. KUL!!!! Riktigt kul är det faktiskt även om det är väldigt mycket att hålla reda på.

 

Det gäller att få saker o ting i rätt ordning så det inte blir tokigt i slutänden. Men med lite mer övning så kommer det gå som en dans framöver. 

 

Och inte saknar jag de gamla arbetsuppgifterna..inte ett jota! Det jag saknar är de gamla kollegorna, även om jag är kvar på samma företag så jobbar vi ju på helt olika områden idag. Ser deras namn passera förbi på dataskrämen med det är allt. 

 

Någongång då o då stöter jag ju ihop med dem eftersom jag bor en halv minuts promenad bort från det andra kontoret men mer än så blir det inte.

 

Det är tur att "blåboken" finns ;) där har vi kontakt iaf. 

 

Haft en riktigt underbar helg , tog en biltur  med mannen i mitt liv ut i det okända ..ut på skogsvägar som vi inte ens visste existerade. Hittade små pärlor lite överallt.

 

Stannade till  och drack kaffe vid kanten av en sjö där bryggor var utlagda, vattnet rörde på sig så sakteliga o vinden viskade i trädkronorna. 

 

 

 

Solen hade visserligen lite svårt att ta sig igenom molnen men det var riktigt mysigt och avkopplande att bara sitta där o gunga med .

 

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards