Alla inlägg under april 2009

Av Carola - 16 april 2009 13:41

Jaha ja...så var det dags för årets riktiga förkylning nu då....hrm...det gillar jag inte... Har haft ont i ryggen sen jag vaknade i morse..trodde det berodde på alla tunga lyft jag gjorde på jobbet igår. Men för tre timmar sen började jag få ont i halsen...så då är snart min årliga dunderförkylning snart här...Det slår aldrig fel!..Får ont i ryggen..sån där konstig obeskrivbar värk som sedan går över till halsont som slutar med både snuva och hosta!

Varje år!

Har varit hemma från jobbet idag...INTE pga förkylning .. har haft två målare här idag..ska äntligen få nya tapeter i köket. Så just nu lever vi Compact living..ALLA inventarier från köket står placerade i vardagsrummet..allt från kaffebryggare till köksbord...trång är det..men det är förhoppningsvis färdigt i morgon. Var ju tvunget att ta ledigt eftersom skrutt INTE är så förtjust i folk hon inte känner..visserligen är vovvarna instängda i vardagsrummet o mitt sovrum men de för ju sånt fasligt liv när det kommer in folk de inte känner. I morgon jobbar jag visserligen men T slutar skolan tidigt, han har bara en lektion så det löser sig.

Men jag kommer inte kunna ställa iordning köket förrän på lördag, jobbar till två i morgon eftermiddag..sen åker jag hem, äter tar vovvarna på promenad för att sedan åka tillbaka till jobbet till åtta på kvällen...nåt stort event på gång på jobbet i morgonkväll. Men kul när det bryter mot vardagsjobbet. Kul att göra lite annat för en gångs skull.


Ska snart åka in till stan, möte på T:s skola. Sen blir det soffan resten av kvällen..Usch..VILL INTE bli sjuk!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards