Alla inlägg den 26 december 2009

Av Carola - 26 december 2009 10:32

Har sprungit skytteltrafik de senaste dagarna ut med Skrutt

  

Stackarn har magsjuka...iaf är hon extremt lös i magen..pratade med veterinären för 2 dagar sedan, då skulle Skrutt svälta ett helt dygn(inte världens lättaste uppgift kan jag lova, hon är ett matvrak) sen skulle jag ge henne överkokt ris och kokt fisk, en matsked varannan timme..hm..jodå..fisk o ris har gått i men hon är lika lös i magen fortfarande...MEN jag behöver inte springa ut lika ofta med henne..nu klarar hon sig till iaf var fjärde timme..

 

Men..tyvärr är inte det allt..

Hilda

  

är också sjuk.....det märkte jag i morse när vi var ut......åxå lös i magen.


Klart som 17 att jag blir orolig, de har inte ätit något annat än sin vanliga mat.(julgodis får de aldrig) så jag förstår inte vad som hänt..Veterinären sa att det kan ta upp till en vecka innan Skrutt (i det här fallet) blir bra i magen efter kuren jag ger henne...jag hoppas verkligen att det vänder..


För nu är det inte LOOOOOLIGT!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards