Alla inlägg den 10 december 2009

Av Carola - 10 december 2009 19:41

Det blev inte så mycket lugnare idag...kanske liiiite men...det blev stressigt innan jag skulle upp o göra klart fiket...ringde o pratade med chefen men hon förstod inte...jag förklarade bara att schemat behöver läggas om till den som ska sköta fiket efter jul...det hinns inte med allt som ska göras på den korta tiden..Innan fiket öppnar 9.15 ska 7 konferens rum, 8 toaletter, en idrottsal, 2 duschar och en personalmatsal städas...mellan 7 och halv nio....halv nio ska dagens mat och fikabröd hämtas OCH sen ska det kokas X antal kaffepannor....så så där lugnt o skönt har jag haft det den här veckan....hehe...

 

Snåla damen var i farten idag igen.....idag slog hon rekord tror jag....de får köpa pepparkakor för 1 kr st till fikat....när damen ifråga skulle köpa sin pepparkaka säger hon....förr fick vi köpa 2 pepparkakor för 2 kronor, varför har inte ni det längre?..

 

Äh.......vänta......vad SA hon?...jag måste tänka.....2 pepparkakor för 2 kronor eller 1 kr för EN pepparkaka......är liksom inte det samma sak?????????!!!!!!!...vilket stolpskott!.....

 

Nä nu har jag fått för mkt av tossiga tanter för idag så det är lika bra jag slutar blogga för ikväll innan jag blir lika tossig som dom..

 

Kramen...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards