Alla inlägg den 23 december 2009

Av Carola - 23 december 2009 16:43

Skrothandlarn alltså...min käre far

  

Och hustrun hade han också med sig..

  

Paps o Kicki


Så nu är väntan över o klappar hade han med sig..(tyvärr har min kamera gett upp ,kan vara att jag glömt köpa batteri...hrm)


Det har varit en stressig vecka på fabriken. och massor att göra här hemma...har en stackars vovve som är dålig i magen...

Får springa i skytteltrafik ut på gården med henne...fast vi har tur att hon iaf hinner över till "ängen" så det är ju ingen stackare som riskerar kliva i eländet..


Lite risgrynsgröt har hon fått i sig idag iallafall och hon dricker vatten..så någon risk för uttorkning är det inte. Men fy...har man inte jobb så skaffar man sig.


Nu har jag tagit min lilla paus för idag...dax att fortsätta med skinka o Jansson..


"Förresten "Anka"....du e go du med...;))"  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Skapa flashcards