Alla inlägg den 16 december 2009

Av Carola - 16 december 2009 08:30

Usch idag tar det tid innan jag sparkas igång känner jag. Tobias är ledig o Zanna är (trots att hon följde med o köpte jacka o skor igår) hemma från skolan. Hon bidde väl kall igår kväll stackarn.

 

Jag hade suttit o pratat med kärbon i mobilen i säkert en halvtimme, när samtalet var avslutat ringde det från ett okänt mobilnummer. Det var tufflan som ringde från "svärmors" (pojkvännens mamma) mobil. Hon var ledsen o upprörd!

"Var har du varit?..Jag har messat 7 gånger o stått utanför säker en kvart o ropat men du har inte svarat!"..Jag tittade på klockan...Ooooops...hon var redan tjugo över tio...o jag hade inte ens reagerat på att hon inte kommit in (senast tio ska hon vara inne)

Jag hade ju tagit bort ljudet till mina sms-meddelanden så därför hade det inte ens pipit till när jag pratat i telefon.

 

Stackars tufflan då...hon fick lov att stanna kvar en stund till hos Mattias så hon iaf fick chans att tina upp lite men när hon kom hem sen hade hon hosta värre än vanligt. Hon ville ändå gå till skolan i morgon (idag med andra ord).

 

Men i morse när jag väckte henne halv sju var hon så varm o hade sån hosta så jag sa åt henne att lägga sig igen. Inte läge att gå till skolan då anser jag.

 

Nu ska jag ta änu en kopp kaffe, kanske vaknar jag till liv efter den!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards