Alla inlägg den 18 juni 2008

Av Carola - 18 juni 2008 08:35

Var ju ner på gymmet igår..hann hem en sväng emellan åxå..slutade jobbet halv två och hade mat med mig från jobbet som jag ju var tvungen att åka hem med före. Någon större lust att sätta mig på bussen in till stan igen,kan jag inte påstå att jag hade. Men jag åkte in iaf. Kärbon var redan på gymmet när jag kom dit, o av hans röda anstränga ansikte att döma så hade han redan kört en stund på sitt pass.. Mötte upp coachen..gick igenom de övningar jag ska köra nu några veckor framåt. Får väl se hur det går.Tränade inget igår, har ju bestämt mig för att bara köra må on o fre på gymmet så jag tog en vilodag igår.


Förresten... nya chefen var ner på jobbet igår..nu fick vi mer chans att prata..ev kan det bli fråga om anställning direkt till hösten istället för att börja m arbetsträning..!! KUL!!.. Hoppas på att kunna förlänga min arbetsdag upp till 75% så småningom.. min arbetskamrat "scheriffen"..som åxå har det lite osäkert till hösten funderar åxå starkt på att fortsätta m nye ägaren. O han var då välkommen!! Kan ju bara hoppas på det bästa.

Nu ska jag svepa mitt kaffe o jogga till bussen... skoja...ska promenera till bussen... nån måtta på sportandet får det ju faktiskt vara!!..

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards