Alla inlägg den 2 juni 2008

Av Carola - 2 juni 2008 22:24

Åhh.. vilken härlig dag det varit.. för dem som får vistas ute...:(... själv har jag ju stått nere i ett varmt restaurangkök med en bullrande diskmaskin.. DÄR är det alltid varmt... men det är lugnt.. fick en dos av solen under lunchen och em-kaffe på jobbet..solen var kvar där på sin himmel när jag åkte hem åxå.. men har slitit som ett djur sen jag kom hem.. känner mig som en gammal pensionär som minsann ALLTID tvättar på måndagar.... hrm.. måste bryta det mönstret...

Det är inte förrän nu som jag överhuvudtaget satt mig ner.. okej en liten stund vid middan men den var inte lång.. sätter jag mig i soffan somnar jag väl..längtar efter vännen min gör jag åxå.. har bara pratat i telefon med honom idag..nä.. nu ska jag ta mig f-n lägga mig i soffan o glo på tv ... de e min tur nu...:)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards