Alla inlägg den 27 juni 2008

Av Carola - 27 juni 2008 22:49

I dag har det inte gått många knop... sitter just nu med snurr i skallen o bara längtar efter sängen.. var ner en stund på gymmet efter jobbet men cyklade bara 15 min på låg nivå o körde lite benpress, ville inte ta i mer.. inte när jag kände mig snurrig.. var ändå piggare under dagen men nu måste jag nog inse att jag inte är någon "superwoman"... sängen ropar på mig..nattinatt...

Av Carola - 27 juni 2008 08:41

Det blev ingen träning igår.. var så snurrig o kände mig alls inget pigg... men kärbon tränade o jag solade istället..kanske inte så bra kanske om man har en pågående förkylning...var ett virrvarr på jobbet igår.. det är så oorganiserat nu när de ska stänga o låta den andre ta över till hösten.. gick igenom med J förra veckan (förste kocken) om vad som behöver göras de här sista två veckorna.. eftersom det ändå är så lite barn som kommer o äter nu så har man en hel del "dötid" så det var helt lugnt.. kan inte vara fyra timmar på jobbet o bara snurra tummarna..började städa baren igår.. men scheriffen ville att jag skulle göra annat..J var ju inte där..o sur blev scheriffen när jag sa att jag har pratat med J om vad som behövs göras o tänkte väl iaf börja med det... då mulna han till o muttra,försvann från köket, var borta i säkert en timme (kan tänka mig att han gick o la sig o sov... han är så j-a lat...finner alltid en anledning till att gå hem tidigare så inget blir gjort de här dagarna..eftersom han har nyckeln så lär ju jag åxå gå samtidigt.. kommer bli en massa att göra sista veckan...typ allt som inte blivit gjort nu..

Solen skiner idag o gla e jag..*L*..nu ska jag packa väskan o ge mig iväg till bussen.. om jag tränar idag återsåt att se.. just nu känner jag mig pigg iaf , inte som igår när allt bara snurra o jag däckade på soffan, till kärbons förtret.. han ville ju bara kramas.. o jag somna så skönt i hans famn...häpp! 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards