Alla inlägg den 17 juni 2008

Av Carola - 17 juni 2008 08:39

nu känns det som om botten är nådd.... ska jag få någon natts sömn så måste jag nog snart flytta härifrån... huset är så förb.... lyhört.. man vaknar av ALLT som händer ute på gården.. bodde i huset för tolv år sedan ( i en annan lägenhet)... huset var lika lyhört då.. trodde väl i min enfald att hyresvärden (det kommunala bolaget) iaf hade gjort nåt åt det... men icke!!!..Tidigare när jag bodde här kunde jag till o med höra pinglan som grannens katt hade i halsbandet... ner till mitt sovrum!!...det var ju tur att man var singel DÅ!!..hrm...*L*... från grannen ovanför mig nu hörs det inte så himla mycket..den här sidan av huset är kanske lite bättre isolerad,,,jag vet inte.. men han ovanpå hör jag nästan aldrig trots att han åxå har barn.. men om han hör mig vet jag inte.. han har då itne sagt något, ändå har jag hundar som skäller ibland. Än har han inte klagat trots att jag vet att han klagat på de som i sin tur på ovanpå honom..


Idag har jag ont.. men jag lyckads iaf ta mig ur sängen i morse..ska träffa coachen idag..hur jag nu ska orka träna...det återstår att se..


Ha en helt underbar dag i solen...för det ska jag!!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards