Direktlänk till inlägg 20 oktober 2008

ännu en kul lista

Av Carola - 20 oktober 2008 18:25

Den här hittade jag hos en SKOLFRÖKEN.. kul lista..

Vilken svordom använder du mest? “Jävlar!!!

Äger du en iPod? Nope

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 05:45

Hur många resväskor äger du? 1 stor kabinväska
Använder du flip-flops? Nehe..får ont i tårna av såna
Var köper du dina matvaror ifrån? Hemköp eller Willys..ibland Lidl

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Skulle nog ta bilden

Vilken var den senaste filmen du såg? Wanted m Angelina Jolie

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Med min egen familj så klart..är barnen i skolan så njuter jag av tystnaden här hemma


Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Skulle inte köpa något förrän jag gjort mig skuldfri

Har någon någonsin kallat dig lat? Jo.. har väl en far som tycker att ständig värk i kroppen är latmasken

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej.. förutom Kvällsro-thé
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Håkan Hemlins- Om Gud finns..säljs ej längre
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Alltid Aerosmith..annars lyssnar jag på det mesta

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Ja det är klart..men en hemlighet är ingen hemlighet om man är mer än två som vet..

När var senast någon stötte på dig? Oj... eftersom jag har tunnelseende sedan jag träffade gubben så lär det väl vara för två år sedan då när vi "möttes"

Vad åt du till middag senast? Kycklingwook med nudlar.
Använder du huvtröjor? Ibland.
Kan du vissla? Ja
Vem var den senaste som ringde dig? Min älskling

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? kärlekstunneln...lagom fort för min smak..hihi

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Det gör dem säkert..who cares?Vilket riktnummer befinner du dig i? 026
Tittade du på tecknat när du var liten? Jäpp..älskade Scooby Doo

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? hrm..beror på vilket man menar..Ica MAxi e väl ganska stort

Hur många syskon har du? 2 bröder i livet..en syster i himlen
Är du blyg inför det motsatta könet? Ha ha.. nope

Vilken film kan du alla replikerna till? Ska väl vara Dirty dancing eller nån då.. nej förresten..Filmen G..

Äger du några band t-shirts? Yes..en Aerosmith t-shirt som min son fått ärva

När flög du senast? Hem från Turkiet i augusti
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4


Läser du för skojs skull? Ja, det är klart.

Pratar du några andra språk? Engelska,

Diskar du din egen disk? Nej, det gör diskmaskinen.
Har du gråtit offentligt?  Ja om man kallar begravning offentligt så.. jo.. på farmors..

Har du en stationär dator eller en laptop?En ostabil stationär
Försöker du alltid lära dig nya saker? Inte alltid.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? jo "kärringen" börjar få ålderskris så det e på G

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Den som bjudit ut bjuder åxå.. likväl om det är tjejen som frågar om en dejt..

Kan du kasta macka? Nej.
Har du någonsin varit på Jamaica? Nej.
Vad har du med dig in på bion? Popcorn och coca-cola. Och sällskap.
Vem var din favoritlärare och varför? Curre...vår musiklärare.. han var bara för go.. o nyss var han juniors lärare åxå...fniss

Har du dejtat någon av en annan religion? Ja.. en katolik och en muslim..men inte samtidigt!!!!!.
Vad har du för väder? Regn :-(
Har du en blogg? Duh!
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Började jobba direkt efter nian
Gillar du att flyga? Nej.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor.värme
När sov du senast på golvet. När det finns säng!!!!???????
Vilken är din favoritdrink?  Tom Collins eller RAGNAR

Gillar du din boende-situation? Nja, det är lite trångt.
Vilken är din mammas hemstad? Sandviken

Din pappas hemstad? STAD??!!!..fniss..by..Torsåker

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? iaf fyra

Är dina dagar fullbokade och stressiga?inte fullbokade mer än att jag är på jobbet till fyra o inte hemma förrän halv sex..sen är det full huggning fram till läggdags

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Ibland :-)
Vilken är din favoritfrukt? ANANAS
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? icke
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 38....äää

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Don’t get me started!
Tror du på liv på andra planeter? Nja…
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? riktigt arg? hrm... någon på jobbet...

Tror du att Gud är man eller kvinna? Tror inte att man kan begränsa Gud på det sättet om GUd finns.
Vad var det senaste du åt? en snickers...på bussen på väg hem från jobbet.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Det är ingen skillnad.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? mormor bestämde

Gillar du senap? Ja, det är gott. johnys senap
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Bryt ihop o gå vidare

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? NEJ!
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Ingen aning.
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej,
Tycker du om att krama folk? Bara mina vänner.
Skulle du säga att du är trendig? Klär mig i det jag trivs i .. men slänger å andra sidan kläder en gång i halv året..(byter ut garderoben)..uff gillar nog mina säckar med kläder..hihi

Äger du en digitalkamera? Ja.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Morsan tyckte jag var lik Kikki Danielsson när jag var yngre..hrm...

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Nej...är lika dan själv.. har man mycket att göra finns inte alltid tiden

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Många. Minns inte vilken som var den senaste. Böckerna om Pojken som kallades DET är väl några iaf
Tycker du att du är attraktiv? Hahahahaha!
Vad är du allergisk mot? inskränkta människor


Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Mor berättade förr att hade jag blivit född kille skulle så var ett av förslagen...PER-ARNE!!!!!!!

Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Alla, det är jättekul att läsa såna här listor!

 
 
Lilltroll

Lilltroll

20 oktober 2008 21:55

Hi hi, kul lista. Den kanske jag snor någon dag - typ i morgon när jag sitter här och är nervös!
Kicki Danielsson...??? När du var liten? Hon är ju alltid liten...
Kramis

http://lillatrollet.wordpress.com

 
Lilltroll

Lilltroll

20 oktober 2008 22:09

Tack och bock! Behöver nog många tummisar i morgon! huvva, nervös jag är nu då! Tänkte på ditt tidigare inlägg, om bion, lika här hos oss i byhålan. Om något ska läggas ner så gnölas det, sen åker man till storstan och handlar... :(
Kramis

http://lillatrollet.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carola - 21 december 2014 10:36

Nu flyttar jag...     Vill du följa med så följ med HIT    Kommer kika in här lite titt som tätt o kanske fylla på med lite smått o gott men min vardag delar jag alltså ovan.  ...

Av Carola - 16 november 2014 21:19

Funderar på om jag skulle byta bloggportal.   Men jag vet inte än. Har ju använt bloggplatsen så väldigt länge.   Men är ändå inte riktigt nöjd med den.    Kanske ska byta nich helt . Känns som om den här bloggen o det här namnet gjort s...

Av Carola - 15 november 2014 08:55

    Att försöka förändra en annan människa       för att denne inte passar in i ens mallar.        Att lyssna på skitsnack     istället för att bilda sin egen uppfattning.      Att berätta saker för ngn som ngn annan ...

Av Carola - 21 oktober 2014 20:25

Äntligen är hösten här. Vi går mot en ny vår, ett nytt år.    Ska bli så skönt att få lämna 2014 bakom mig. Första halvan av året iaf. Bara tårar o elände.   Att andra halvan av året har blivit den absolut lyckligaste tiden i mitt liv trodde ...

Av Carola - 19 augusti 2014 22:11


Är så lycklig nu att jag inte finner ord till det! Allt faller på plats.   Tänk så mycket tid man slösat bort istället för att finna lyckan.   Har funnit kärleken..en sann o äkta kärlek.   Det är så skönt att ha någon vid min sida som upp...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards