Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av Carola - 1 oktober 2008 16:26

Oj nu händer det grejer.. folk brinner inne och banken rånas.. under en o samma dag.... återkommer till det en annan dag ..var med skrutt till veterinären idag..ja tog ledigt från jobbet...ganska skönt att ha en dag mitt i vieckan så här..arbetsveckan blir kortare då.. hihi... det är inget allvarligt som hänt henne.. hon fick klorna klippta och vaccinerades.. men för att klippa klorna var de tvungen att söva henne... å så slö och lugn som hon var när vi gick därifrån önskar jag nästan att hon alltid vore... hihi.. det var ju en fröjd att gå med henne till bussen. Men det är klart.. hon skällde på en o annan hund som vi mötte men glömde bort det ganska fort igen..såg ut som om hon inte riktigt visste vad hon gjorde...

ska försöka trigga min fantasi och hitta på något gott till middag men vet inte alls vad vi ska äta idag.. usch vad sånt är svårt..

Åker nog in till stan lite senare och tränar lite.. det har blivit lite klent med träning nu sista tiden.. hinner ju inte! Eller orkar inte heter det väl, jag är ju så fruktansvärt trött när jag slutar jobbet att jag bara vill hem. Det har blivit träning på helgerna istället men det räcker inte, måste få till det där känner jag.Ska bara leta reda på min borttappade energi först......tror jag sticker iväg och gör det nu..HEJ! 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards