Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av Carola - 27 oktober 2008 22:13

Allt sker på sparlåga idag.. vaknade i natt runt halv fyra av värsta huvudvärken. Jag har känt mig hängig hela helgen, trots det jobbade jag i lördags...storfest på jobbet.. 850 pers så det var en hel del jobb, men jag jobbade bara under första passet..det blev iaf 6 timmars pass. Kärbon var väl lite sné över att jag jobbade när vi va barnlediga men jag försöker ta varje tillfälle att tjäna lite extra..får ju knappt någon lön i november så det gäller att gneta ihop de där extra timmarna. Har lyckats få ihop det till hyran iaf och det är ju positivt. Var ju ledig i fredags så idag var jag o E på jobbet..bara hon och jag plus några målare o en o annan snickare som fixade lokalerna. Chefen var ner några gånger men han hade annat och fixa med på hemmaplan åxå så vi var i stort sett själva och städade efter jättefesten.

Fick celebert besök av snygga karlar i brandmannauniformer..hihi.. brandlarmet satte igång.. en av snubbarna som stod nere i källaren och slipade lyckades sprida slipdamm upp till köket så sensorerna reagerade... det PEP en aning högt vill jag lova.. lite pinsamt bara att brandkåren kom..men som de själva sa..bättre en gång för mycket än en gång för lite även om det var ett falsklarm...hrm... fick nåt o titta på iaf...hihi


Är inte pigg idag..känns som om det blir en hemmadag för mig i morgon om den här huvudvärken fortsätter..men jag har ju inte råd att vara sjuk!!. inte tid heller förresten.Det är ju inga barn på jobbet nu eftersom det är höstlov men det finns ju ändå en hel del att göra..matsalen ska grovstädas och det ska plockas in porslin i mängder till förrådet, men får väl känna efter i morgon hur jag känner mig. Så längde det inte är barn i huset där så är det väl ganska ok att jobba..man måste ju inte jobba tätt intill någon annan o så länge jag inte har feber så borde jag ju orka..får väl se.. ska krypa ner i soffan igen nu och titta på tv.. matrecept lär få vänta nån dag.. dagens mat här hemma är väl inte så lockande att ens skriva om och jag tror nog de flesta kan "laga" pommes frites o korv!!...*L*

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Skapa flashcards