Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av Carola - 5 oktober 2008 18:54

Fniss... törs inte öppna truten o säga till folk att jag älskar hösten... inte ens regn o rusk kan få mig att ändra uppfattning..hittar ljusglimtar även en regning dag som den här... kom precis hem från stan, har  varit på S.A.T.S med gubben och tränat, åkte till JYSK och köpte kuddar...hoppas få sova gott i natt.. var till svärmor och fikade lite sen hem till kärbon och åt lasagne.Nu väntar jag bara på att ugnen ska bli uppvärmd så jag o trollen kan äta middag... ja det blir en sen middag idag..

Men det var ju inte det jag skulle komma till..klev av bussen i regn o rusk..frös som en galning när jag kom innanför dörren..bannade mig själv för att jag är hundägare i detta väder MEN...(som Tony Irving säger)... vad härligt det är när man kommer in stel och frusen..byter om till myspyskläder..på med duntofflor på fötterna och tänder värmeljus i hela lägenheten...då NJUUUUUTER jag.. men det törs man ju knappt säga till folk..d å åker man väl på stryk...eller????

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards