Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av Carola - 6 oktober 2008 23:26

Det har varit en relativt lugn dag på jobbet, även om det var rena kaoset när jag kom dit i morse.. Tjockekocken verkade skitsur, sheriffen var på dåligt humör (det är han varje måndag), Madam G var på bra humör...kors i taket.. Jag o E gick upp i lilla matsalen o kom till en röra utan dess like.. tydligen har det varit nån form av föräldra/barn/lärare fest där i helgen... borden stod huller om buller, porslinet fick vi leta efter och skitigt på golven var det... så det var bara till att hugga i.. barnen trillade in kl elva... mellan elva o tolv var det full fart..

tog ändå en sen lunch med E..Madam G skulle iväg efter lunch så vi stökade undan disken tillsammans...Jag har inte känt mig pigg sedan lunchen..antingen har jag åkt på någon envis bacill eller så var det något med kycklinggrytan som jag åt idag... Vi packade ihop kvart i fyra o stämplade ut..Åkte hem på en gång stökade undan lite hemma, fixade mat och fick med mig junior ut på sista vovvepromenaden runt åtta..sedan dess har jag legat i soffan i pyjamas o morgonrock..ids inte städa..inte tömma diskmaskinen eller ens prata i telefon.. har bara legat framför tv:n.. men nu ska jag krypa i säng.. får väl se hur pigg o kry jag känner mig i morgon..om det blir jobb eller sängen..

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards