Alla inlägg den 23 juli 2008

Av Carola - 23 juli 2008 18:08

Aj aj aj.. nu har vi bränt oss rejält både jag och 12 år. Tog en promenad ner till havet o den härligt underbara sandstranden redan vid 11 i förmiddags. Badade och solade... men glömde ju solskyddsfaktor... slarviga mamma...

Brrrrr...kallt var det i vattnet men i kom jag iaf.. årets riktiga första dopp!!.  Klockan tre gav vi upp.. det var ju knökfullt på stranden och mer folk kom det..kände hur det började kurra i magen när strandgrannarna satt o smaskade på tonfisksallad... då var det bara att packa ihop våra pinaler o bege sig hemåt.. Duschade av oss allt saltvatten o sanden som krupit in överallt..tog en promenad med hundarna..men bara en kort en..det var alldeles för varmt för en långpromenad..

Kebab och pommes ute på "altan"..gottgottigottgott..*L*..ja hemmagjort så klart.. inget friterat här inte..

Nu ska jag bara njuta av en kopp kaffe ute på bron..har ju SEMESTER...hihi... jo då det har jag ju..!! Ska inte lyfta ett finger mer än nödvändigt..det bir ju så när man har SEMESTER!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Juli 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards