Alla inlägg den 20 januari 2013

Av Carola - 20 januari 2013 14:26

Nä nu får det va bra med funderingar..... I go with the flow....så gott det går..;)

 

Tar itu med söndagen som söndagen ska spenderas.... i en fåtölj o bara vara.... börjar äntligen få upp värmen i kroppen, har siuttit o frusit hela förmiddan men nu har det ordnat upp sig.

 

Solen skiner o det ser ut att vara härligt väder ute..blir nog en rejäl tur ute med tjejerna framåt eftermiddan....sista slappardagen för den här veckan..i morgon är en ny arbetsvecka...får hoppas den veckan går fort.... ser fram emot helgen..

Av Carola - 20 januari 2013 14:11

Ja det är lite blandat..... mår så där tjyvtjockt igen..dryga förkylning som aldrig riktigt vill släppa...men mitt upp i allt så mår jag bra.

 

Lite knepigt det där. :)

 

Vaknar varje dag med ett leende o en tanke..somnar varje kväll likadant. men ändå....så sitter den där lilla röda saken på axeln o gnager..."var inte allt för säker...det kan spricka"...suck....

 

Jag vill ju kunna släppa garden o bara våga ta emot allt det där "braiga" som jag känner, men rädslan har satt sina spår. Vågar jag vara lycklig nu? Vill han samma sak? Kommer det att hålla?...varför har jag så svårt att bara vara?!..vara i nuet och inte fundera så mycket?

 

Kan det vara för att jag känner så starkt och vet innerst inne hur jag skulle gå sönder om det inte skulle "bli"?  Är det därför jag inte riktigt vågar tro och hoppas?

 

För jag känner ju samtidigt att det är besvarat...jag vill inte jäkta fram...vill inte att det ska braka för att man har bråttom..men ändå...på något sätt vill man ha lite garantier trots att såna aldrig kan ges.. men iaf...en liten hint att känslan och viljan finns där också... handlingar visar ju att det är så... men ibland behöver man höra och få veta hur tankarna går.

 

Hur det än blir så HAR jag bestämt mig att i år ska det bli ett BRA år! och året har iaf börjat bra...har inte skrattat så här mycket på ...ja jag vet inte hur länge..DET är en känsla jag verkligen tycker om... vill fortsätta så.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards