Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Carola - 16 januari 2013 12:00

Det här med förkylningen alltså.... nu har jag varit sjuk sen julafton... jobbade två dagar i januari sen tog det om igen. Det är så typiskt.Februari kommer inte bli en bra månad pengamässigt.

 

Det tycks ju aldrig gå över. Jag har D-vitaminbrist tydligen. Och det i sin tur gör att jag är extra mottaglig för förkylningar. Nu har jag suttuit en timme...en hel TIMME och väntat på samtal från min läkare..men han har tydligen glömt bort mig. Ruskigt irriterande. Men då kan inte provsvaren vara så akuta eftersom han inte kastat sig över telefonen... man får se det positivt. 

 


Och positivt finns det annat som känns också.... fjärilar i magen...chattsamtal...långa telefonsamtal sena kvällar..skratt..allvar...känslor... Det känns bra nu... bättre och bättre... Men oron finns där. hur länge kommer det kännas så här bra? När kommer "smällen"...för så är det väl..man får aldrig vara riktigt riktigt lycklig.... Eller?

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards