Alla inlägg den 9 september 2008

Av Carola - 9 september 2008 21:54

Jodå..fick celebert besök på jobbet idag..skrothandlarn..a.k.a min käre far, tittade förbi på en kopp..de e ju så sällan vi ses..lite synd faktiskt, men men.. vi ses o vi hörs o det är väl huvudsaken..

Har fått så mycket kramar idag..*L*.. alla dessa härliga goa ungar på jobbet..visst man kan irritera sig många gånger på dem, de för liv, "skitar" ner i matsalen, men när de kommer o ser så glada ut o när en del slänger sig runt halsen på en... ja då värmer det ett fruset hjärta..*L*.


Det var lite stressigt idag..kännr mig stel o allmänt upphängd, vi var en "man" kort. Men jag blev klar med det som skulle göras iaf, ilade hem o ner till tvättstugan.Z har hjälpt mig där idag..eller hon har helt enkelt fått vara med för att lära sig sköta tvätten.. är man 12 bör man kunna tvätta iaf ibland.. och junior lagade mat till oss idag..visserligen makaroner o korv, men det är mat det med.. så skönt att få sätta sig ner vid dukat bord o någon annan har lagat maten....det är man inte bortskämd med precis..


Och "Bebis" är skendräktig...vet inte vad jag ska göra..om jag bara ska "strunta" i henne o låtsas som ingenting eller om det finns något att göra som får henne lite lugnare...nån som har tips??..Hon går omkring och piper HELA tiden...öppnar dörren till T:s rum och bäddar..precis HELA tiden..Är ju lite ny på sånt här.. Skrutt har aldrig varit skendräktig så jag är inte van..


Förkylningen biter sig kvar..men jag är envis..släpper inte fram de där elaka bacillerna riktigt.. fryser bort dem..ignorerar dem.. har ju iaf inte feber..vägrar bli sjuk..men de är där och knackar på..de envisa rackarna..

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards