Alla inlägg den 5 september 2008

Av Carola - 5 september 2008 22:00

Idag var det en helt okej dag på jobbet. A-K var ledig.. så jag o A jobbade tillsammans i lilla matsalen.. det gick hur smidigt som helst.. pratade med chefen..J.. från o med måndag är det bara vi ordinarie som jobabr så då är jag där jag "hör hemma".. känns bra nu.. men det komemr bli tomt utan A.. vi har "funnit" varandra.. funkar bra tillsammans på jobbet...men förhoppningsvis kommer hon o jobbar extra någongång ibland.

Fick mess av junior klockan 12:.. Jag slutar nu, åker hem och går ut med hundarna runt två så du behövar inte ha bråttom hem..


Är han go eller?.. och det utan att ens jag behöver be honom.. bara för att han vill..och inte för att han vill ha något tillbaka..



Jag var ner till Forex efter jobbet och växlade mina 120 lira som jag hittade i väskan... 530 kr iaf.. hrm... tänk vad slarvig man kan vara... och tänk vad jag hade kunnat handla för dem där nere..hihi..


Kom hem runt halv sex.. kvart över kom junior hem o höll mig sällskap vid middagsbordet.. snuttan var på sporthallen..(nej hon sportar inte, kollar in killar som sportar..hrm)


Har ingen inspiration till att blogga mer ikväll.. inget på tv.... inget att göra...orkar inte om jag ska vara ärlig.. blir nog en bok o tidigt i säng..


kanske på bättre humör i morgon..

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards