Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Carola - 20 maj 2010 20:10

Har ju fått bannor för att jag inte uppdaterat bloggen.  ..men allt stavas ju TID..  ..och sånt har jag inte haft direkt gott om på sistonde..

 

Okej..visserligen jobbade jag knappt något förra veckan...det var väldigt vad folk höll sig friska plötsligt..*L*..kul för dom men mindre kul för mig...får ju inte jobba då..

 

Var ute o grillade i lördags...mysigt värre...och framför allt GOTT var det!..jag åt mat och grabbarna roade sig med att skjuta med luftgevär...bring home the bacon....typ...*L*

 

Var orolig att det inte skulle bli något jobb den här veckan heller...måndag och tisdag gick...tisdag eftermiddag ringde de från jobbet....jag behövdes på fabriken..det är ju stopp den här veckan så det är massor att göra...en kvart senare ringde chefen tillbaka..

 

"Visst ja...jag glömde ju...S ska ha semester...du är ju tillsatt på hennes schema då"..Kanoners!!!...4 veckors arbete inplanerat!!..Härligt!

 

Så min arbetsplats de närmaste veckorna blir:..FABRIKEN

 

 

Så i morse var det bara att masa sig upp tjugo över fyra...måste ju hinna med kaffet och hundpromenad först..och självklart uppdatera min Facebook-status..*L*

 

Just ja...hur kunde jag glömma...vi har ju haft SOMMAR idag....har suttit på balkongen i omgångar sen jag kom hem...och bara njutit av värmen..och genomlidit..men jag tänker INTE klaga!!..Inte efter den där hemska vinter vi haft..så om jag nånsin klagar över värmen......

Skjut mig!

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards