Alla inlägg den 25 september 2011

Av Carola - 25 september 2011 10:53

Stapplade ur sängen i morse, tog mig sakta men säkert in i badrummet, skrämmande huvudvärk, snorig utav bara 17, hostade nästan upp lungorna...trött...


Men JÄDRAR vad jag vakna när jag såg in i spegeln...VEM 17 är det DÄR!?!?..


Kan ju inte vara jag!.. I går kväll när jag gick o la mig var jag ju en kalaspingla, rosig om kinderna, glitter i ögonen (och i håret), "mejkad" o riktigt läcker (om jag får säga det själv...hrm)


Nu stod håret i någon konstig oförklarlig frisyr, tillplattat på ena sidan, rakt upp på den andra, svullna kinder (inga äppelkinder m persikohy här inte)


Svart mascara under ögonen, en massa konstiga rynkor i ansiktet (shit har jag blivit gammal över en natt?)...tills jag upptäckte kuddens avtryck på vänster kind.


Kan man bli så grymt förändrad över en natt???!??!... Ja ..om man har varit på Läkerol Arena o upplevt LADIES NIGHT så kan man tydligen det!


Vilken kväll!!!! Skrattade så tårarna rann..skrek så jag knappt har någon röst kvar..men jädrar i min låda så KUL det var!


Ni som inte var där: BIG MISSTAKE!!!!!!!!!



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards