Alla inlägg den 28 februari 2010

Av Carola - 28 februari 2010 14:45

Älskade vännen min.

 

Idag är det 12 år sedan....kan ännu inte förstå...vill inte förstå att du aldrig mer kommer tillbaka.

 

Fortfarande efter 12 år kan jag komma på mig själv med att greppa telefonluren för att ringa dig.

 

Fortfarande efter 12 år kan jag tänka...undrar vad Peter skulle tycka om det här..

 

Du var min allra bästa vän...du var min bror även om det inte var genom blodet....vi älskade varandra...som en bror och syster...som bästa vänner...det var alltid du och jag...ingenting fick komma emellan.

 

Ingenting kunde rubba vår vänskap.

 

Den där kvällen du togs ifrån oss vill jag inte återuppleva igen...jag saknar dig så grymt mycket min älskade vän.

 

Saknar din röst i luren...saknar de där kvällarna när barnen var hos sin pappa och du kom förbi med choklad...för du visste att jag hade tråkigt och saknade sällskap.

 

Saknar de där dagarna du kom förbi och satt i köket och ritade med min dotter..coh när du och min son satt och pratade bilar....

 

Du var min allra bästa vän...

 

Jag ringde dig när jag var nykär...och det bubblade av lycka i mitt bröst..jag ringde dig när jag var olyckligt kär och grät över hur orättvisa vissa killar kunde vara..

 

Av dig fick jag alltid goda råd...du visste hur jag mådde utan att ens behöva fråga..

 

Fan vad jag saknar vännen.

 

   Försent upptäckte jag att det var dig jag älskade.....att det var DU som var min kärlek i livet...nu är du borta...men du lever i mitt hjärta....för alltid.

Av Carola - 28 februari 2010 10:49

Jag skriver som alla andra.....vad 17 har hänt med melodifestivalen?!!..Den där Björkman får ta o lägga av snart......det är ju bara SKIT rent ut sagt!!.. Nä grinfärdig blir man...

 

Annars var lördagen lugn...kanske lite för lugn....båda trollungarna var borta...satt här hemma alldeles för mig jälv...eller nja...hundarna var ju hemma....men gud så jag saknade mänskligt sällskap...

 

Vissa mer än andra.....men men..det kommer fler dagar..;)..

 

Idag blir det dejt iaf...en dejt med tvättstugan.....hm....undrar om jag ska förgylla dagen med att frosta av frysen.....;)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards