Direktlänk till inlägg 6 januari 2010

2009

Av Carola - 6 januari 2010 13:37

Ska man försöka sig på en sammanfattning av 2009....

 

Oj..vad hände egentligen...?.. Det var ju knappast ett händelselöst år men det var ett år jag helst av allt vill glömma..sjukdomar o annat elände..

 

Året började med missfall...det var tungt för själen och hjärtat...men ändå..det var kanske bäst så..har nog inte riktigt orken att börja om på nytt..

 

Slit o släp på gamla jobbet...tungt som attan var det..osämja mellan vissa av arbetskamraterna..det var några tunga dagar där ibland på jobbet..

 

Särbon som blev sjuk...ja tungt var det...nte roligt alls..

 

Uppsagd från jobbet i juni...(alla blev uppsagda)..ingen förlägning på halva sjukersättningen...osv osv osv..

 

MEN nu till det positiva..

 

Fick ny lägenhet nere i centrum...större lya..kanske inte kvadratsmässigt men rumsmässigt...;)...nu har jag iaf eget sovrum.

 

Hittat en massa gamla vänner på Facebook , blivit hittad av en massa gamla vänner på FB..fått en hel del nya vänner i bloggvärlden..

 

Har fått timvikariat..och mår konstigt nog toppen i kroppen...inte alls den där värken jag hade när jag jobbade på restaurangen...SÅ underbart..märker att jag klarar mer än jag gjort på flera år kroppsligt...känns härligt!.

 

Nåja...jag hoppas iaf att 2010 ska bli ett roligare år än 2009..Har iaf bestämt mig för att se det POSITIVA i det som sker...försöka åtminstone.

 
 
~Kina~

~Kina~

6 januari 2010 17:57

Usch vilken hemsk start på året. Många tråkigheter för din del men även en del glädjeämnen. Håller tummar och tår att 2010 blir ett toppen år.

http://sandmellantarna.com

 
Hebbe

Hebbe

9 januari 2010 11:52

Mors,,Svaret kommer i morgon kväll,,Nu har det blitt "Blitt" ute bara -14,5..Haé Kram

http://www.metrobloggen.se/boda

 
Stevie

Stevie

10 januari 2010 13:33

Godmiddag Carola!

Jag förstår att Du vill resa till varmare land,
känner också för det nu i kylan.

Tusen Tack för Din trevliga kommentar på mitt inlägg
"Alla barn borde kanske inte ha fötts".
Malin som jag bl.a skriver om i mitt inlägg,
har skrivit ett inlägg med min kommentar på ett
inlägg i hennes blogg idag.
Jisses vad folk har svarat på det inlägget,
men jag ger mig tusan på att de inte har läst
vare sig hennes artikel i Aftonbladet eller
hennes blogginlägg jag kommenterade.

Hoppas att Du har det bra
och önskar Dig en trevlig Söndag!

Kram
Stevie

PS! Har lagt till Din blogg i min sidokolumn.

http://:metrobloggen.se/esthonianangel

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carola - 21 december 2014 10:36

Nu flyttar jag...     Vill du följa med så följ med HIT    Kommer kika in här lite titt som tätt o kanske fylla på med lite smått o gott men min vardag delar jag alltså ovan.  ...

Av Carola - 16 november 2014 21:19

Funderar på om jag skulle byta bloggportal.   Men jag vet inte än. Har ju använt bloggplatsen så väldigt länge.   Men är ändå inte riktigt nöjd med den.    Kanske ska byta nich helt . Känns som om den här bloggen o det här namnet gjort s...

Av Carola - 15 november 2014 08:55

    Att försöka förändra en annan människa       för att denne inte passar in i ens mallar.        Att lyssna på skitsnack     istället för att bilda sin egen uppfattning.      Att berätta saker för ngn som ngn annan ...

Av Carola - 21 oktober 2014 20:25

Äntligen är hösten här. Vi går mot en ny vår, ett nytt år.    Ska bli så skönt att få lämna 2014 bakom mig. Första halvan av året iaf. Bara tårar o elände.   Att andra halvan av året har blivit den absolut lyckligaste tiden i mitt liv trodde ...

Av Carola - 19 augusti 2014 22:11


Är så lycklig nu att jag inte finner ord till det! Allt faller på plats.   Tänk så mycket tid man slösat bort istället för att finna lyckan.   Har funnit kärleken..en sann o äkta kärlek.   Det är så skönt att ha någon vid min sida som upp...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards