Alla inlägg den 19 augusti 2014

Av Carola - 19 augusti 2014 22:11

Är så lycklig nu att jag inte finner ord till det! Allt faller på plats.

 

Tänk så mycket tid man slösat bort istället för att finna lyckan.

 

Har funnit kärleken..en sann o äkta kärlek.

 

Det är så skönt att ha någon vid min sida som uppskattar mig för den jag är. Som låter mig vara den JAG är.

Som inte vill förändra mig för att passa in i "sina mallar".

Någon som älskar mig för den jag är o inte bryr sig om vad "andra säger" om de nu säger något.

Som vågar stå för sina känslor. 

Någon som älskar mina hundar lika mycket som jag gör. 

 

Så underbar härlig känsla. 

 

Och en annan stor lycka har kommit för att berika mitt o familjens liv..eller är iaf på väg. I början av nästa år kommer mitt första barnbarn till världen.

 

Allt ser ljust ut. Väldigt ljust.

 

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards