Alla inlägg den 16 maj 2014

Av Carola - 16 maj 2014 11:41

När man mår som man mår letar man ju efter allt som kan tänkas vara positivt i tillvaron... och jag har kommit på en sak iaf..

 

Vikten...... i den här takten kommer jag slippa bada i vassen på resan eftersom jag redan gått ner 5 kilo ..... matlusten vill liksom inte infinna sig. Visserligen blev jag bjuden på mat av en god vän igår så jag fick tvinga i mig lite. Men sen var det stopp... har levt på kaffe i stort sett hela veckan. 

 

Kommer vara bikinismal när jag är nere i Alanya ...jippi..... eller hur man nu kan se på det hela. 

 

Det kanske inte är den allra bästa bantningsmetoden men ibland blir det som det blir.

 

Av Carola - 16 maj 2014 10:00

Det ska bli så skönt att få komma iväg en vecka. Glömma allt som finns här hemma o bara njuta av sol och värme. Bara få vara utan en massa bekymmer o ledsamheter.

Få rå om min goa dotter en hel vecka. Ett litet smolk i glädjebägaren finns dock då sonen inte kan följa med. Men vi får helt enkelt göra om resan tillsammans alla tre vid ett annat tillfälle.

 

Men först väntar en helg med roliga sammankomster med goda vänner. En tur till Söderhamn på cruising och dragracing. Varför sitta hemma och deppa och gräva ner sig i sånt som man ändå inte kan göra något åt. Nä då umgås jag hellre med nygamla vänner och har roligt istället.

 

Känslor kan man inte göra så mycket åt annat än hoppas att de lägger sig och svalnar så småningom. Önskar allt såg annorlunda ut men som sagt.... man får göra det bästa av situationen istället. Nu jäklar ska jag bli ego...precis som alla andra..

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards