Alla inlägg den 11 mars 2014

Av Carola - 11 mars 2014 16:56

Det ligger i luften..... nånting är på gång!

 

Våren är här!!! Så underbart skönt ute men här ligger jag...

 

   i soffan o glor in i öppna spisen.... fullt så illa är det inte. Jag har inte gjort annat än tittat på tv...haft den andra lilla "dumburken" i mitt knä o kikat runt på bloggar och på blå ansiktsboken... 

 

Lite friskluft har det blivit mellan varven eftersom mina två fyrbenta flickor behöver komma ut på sina sedvanliga kissrundor.

 

Men FY och BLÄ vad tråkigt det är att vara sjuk!

 

Blev sjukskriven veckan ut så jag har iaf chansen att kurera mig. Ska inte tänka på jobbet på hela veckan, har ju en tendens att "ta jobbet med mig hem" men inte den här gången!

 

Lämnade över arbetstelefon till min kollega så han får hålla ställningarna i veckan. 

 

Och fick glatt besked igår mitt i allt "elände" lokal fixad...installationer är på G... så snart snart får vi börja med det nya :)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Skapa flashcards