Alla inlägg den 5 mars 2014

Av Carola - 5 mars 2014 22:43

Ja det känns som om det är det nu. Konstaterade nyss att det är en månad sen sist jag skrev på bloggen och då låg jag hemma i dunderförkylning. 

 

Guess WHAT! Dunderförkyld IGEN! 

 

Känns som om jag står på samma fläck o stampar. Nya jobbet har inte kommit igång än. Utbildningen har blivit uppskjuten pga att tjejen som ska utbilda oss..... är sjuk.

 

Var o varann på jobbet är sjuk just nu. Känns som om det går troll på jobbet i dagsläget.

 

Men vi kämpar på. Med jobb, med pusslet att få jobben klara i tid.

 

Får bara hoppas det här pusslet går ihop så småningom.

 

Och träna ska jag göra åxå.. anmälde mig till 24 fitclub. Fyra veckors gratis träning med kroppen som enda hjälpmedel (sen att instruktörerna även säljer Herbalife produkter skiter jag i, mig får de inte till att ta i såna produkter) börjar träna för att kicka igång mig själv så jag kan fortsätta med min styrketräning igen... den som jag lade ner för 5 år sedan när exet råkade ut för en hjärnblödning.

 

Det blev aldrig att vi fortsatte med styrketräningen efter det då det blev full fokus på att få honom stabil igen. Sen har jag liksom inte kommit igång. 

 

Men nu är det dax!!!! Så fort förkylningen försvinner...  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards