Alla inlägg den 6 februari 2014

Av Carola - 6 februari 2014 00:11

Då var man inflyttad i nya lyan... här kommer lite bilder.. observera att tapeterna i köket är inget JAG skulle välja så snart kommer det upp nya :)

 

 

mitt lilla lilla kök... ny tapet blir det så småningom

 

 

min myshörna/tarot/läshörna i vardagsrummet

 

 

Hallen (fotot är taget av förra hyresgästen så möblerna är inte mina)

 

Fler bilder på lyan kommer senare när jag fått den omtapetserad.

 

Ligger hemma o är dunderförkyld just nu. Lite irriterande då jag vet att det är så mycket att göra på jobbet. Har mycket som ska fixas o donas för min efterträdare... jupp jag ska byta arbetsplats!

 

Kommer vara kvar på firman men framöver blir det enbart kontorstjänst för min del. Ska bli så underbart skönt att slippa det där springet ute o täcka upp för folk hela tiden. Kanske kanske slipper jag dessa envisa förkylningar som envisas dyka upp vid illa valda tillfällen.   

 

Men nu är det iaf dax att sova... och återigen så lovar jag (utan några fingrar i kors) att vara lite mer aktiv på bloggen....

 

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards