Alla inlägg den 29 december 2013

Av Carola - 29 december 2013 11:51

Nu har det varit mycket ett tag. Massor att göra på jobbet så det känns inte som om jag får tid över till annat. 

 

Men jul har det firats här i huset i alla fall. o 43-årig födelsedag. Födelsedagen firades med mina älskade ungar o svärdotter på Österns Pärla.. de älskade barnen bjöd ut mig på födelsedagen. Det berörde mitt hjärta vill jag lova. :D

 

O julafton blev ännu en dag i lyckans tecken. Min älskade son och hans flickvän förlovade sig!!! Så nu börjar det... vägen till vuxenlivet för min son...o vägen till pension för en annan ...*L*..

 

Mitt uppe i flyttbestyren är jag åxå.. på torsdag hämtar jag nycklarna till nya lägenheten. Ska bli så underbart skönt att få komma ner på stan. Slippa all denna stress med bussar som ska passas o långa dagar för mina hundar. 

 

Hundarna förresten... Skrutt (Moa) fyllde tio år igår.

 

o idag firar jag o C ett år tillsammans. Inte undra på att man blir trött med allt detta firande. 

 

   den andra presenten från barnen.

 

   födelsedagstårtan..

 

   o jag har blivit mormor till lilla Keaton :)

 

   julafton

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards