Alla inlägg den 10 november 2013

Av Carola - 10 november 2013 18:31

Det här med att försöka förändra människor..varför gör man det?. Varför duger inte folk som de är? 

 

Bara för att folk inte passar in i den mall man skapat? Eller måste man jämföra alla med någon annan? Blir bara så jädra less!!!

Av Carola - 10 november 2013 17:20

Varför ens bry sig om sånt? När skitsnack når mina öron så stänger jag helt sonika av eller så frågar jag den personen det berör om det verkligen stämmer, 

 

Jag går inte o funderar och väntar på att den personen ska säga något, personen i fråga kanske inte ens VET att folk snackar skit så HUR ska den personen kunna berätta om något den inte ens vet något om??!!

 

O sen till det här om saker o ting som kanske har hänt för 15-20 år sedan... spelar det någon roll idag? OM det ens har hänt så är det väl ändå gammalt o förlegat?

 

Iaf JAG är inte den personen jag var för 15 år sedan, mycket vatten har runnit under broarna sedan dess o tider o människor förändras, så varför i hela friden ska man eventuellt lastas för något som kanske inträffade för 15 år sedan??

 

 

Det är för mig obegripligt!.... 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Skapa flashcards