Alla inlägg den 28 juli 2013

Av Carola - 28 juli 2013 23:11

Usch... gillar inte när det blir fel..FEL! Har varit en upp o ner vecka hela veckan känns det som... ena dagen upp andra dagen ner..men helgen tog nog priset..en o samma dag o en hel drös med blandade känslor.. 

 

Vaknade med ett leende..."skräckfärd" på hoj i regnvädret under dagen..väldigt nervöst.

 

Fick en känsla av olust framåt eftermiddan...kändes inte riktigt bra... fick ett sms som gjorde mig fruktansvärt ARG LEDSEN BESVIKEN hela registret. 

 

Grät... var så fruktansvärt sårad o förstod ingenting...arg över situationen som uppstod..besviken eftersom jag kände mig utanför helt enkelt... 

 

För att senare på natten känna mig  glad, uppskattad men samtidigt kluven..

 

Vaknade åter igen med ett leende..något irriterad visserligen över en envis människa som inte har vett att förstå att trycker jag av samtalet så HAR jag inte lust att prata i telefon så tidigt en söndagmorgon..

 

frukost med den jag tycker så väldigt mycket om...lycklig...

 

Nu sitter jag här med ett leende på läpparna igen..trots en viss tomhet i mitt hjärta...avskyr de här varann veckas bestyren... varför ska det vara så långa avstånd? En vecka kan gå fort...men också så fruktansvärt sakta... 

 

Tomt!!!

 

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Skapa flashcards