Alla inlägg den 2 juni 2013

Av Carola - 2 juni 2013 23:30

På att blogga alltså... vet liksom inte var tiden tar vägen...tid har jag ju eftersom jag sitter på "blå ansiktsboken" till o från men...

 

Nåja.. sommaren är äntligen här! Hela helgen har det varit solsken o varmt... lite gråa moln till o från men helt underbart väder . 

 

Njutit av god kinamat tillsammans med min underbara "kärbo" då vi var ute för att fira hans nya anställning. Glad för din skull hjärtat, även om det innebär att vi inte kommer kunna ses lika mycket. 

 

Var till sommarstugan en sväng idag...på hoj...känns i ryggen kan jag lova, men det var skönt att få en hel dag tillsammans även om jag mestadels bara såg nacken på kärbon....;) 

 

Blir ett kort inlägg idag eftersom klockan börjar bli sen...jobb i morgon så det är väl dax att försöka få mina fem timmars sömn....

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards