Alla inlägg den 7 maj 2013

Av Carola - 7 maj 2013 19:46

Jodå så att...... det var tomt i skallen....o halspulsådern är helt ok den också... det var ju iaf betryggande. 

 

Men levt med livet som insats har jag gjort sen sist iaf.... var ute o åkte hoj med gubben min i helgen... fy för den lede!... Har ju inte suttit på en motorcykel på övr 20 år...det tar tid att vänja sig...men jag gjorde det! Vill liksom bara åka mera jag!!!

 

 

 

men nu dröjer det minst en vecka tills nästa gång.! Det är ju "barnvecka" så hjärtat mitt är hemma hos sig med sin dotter.

 

Det blev så tomt när han åkte i söndags...hur är det möjligt?! Längtar sjukt mycket efter honom så fort han åkt hem..men vi har trots det hunnit träffats två gånger sen i söndags...små korta "dejter" när han kommit förbi jobbet bara för att så där... :) sånt gör mig glad ända in i hjärteroten... jupp.... jag är kär jag....det står jag för!

 

och nånstans där tror jag det är besvarat också....*L*

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Skapa flashcards