Alla inlägg den 23 mars 2013

Av Carola - 23 mars 2013 15:44

Ser att det iaf är GANSKA många som "smyger" in o läser på bloggen...det skulle ju, tycker jag , vara kul om DU lämnade ett litet meddelande någongång ibland..;) sånt gläder en "vilsen" men lycklig själ ibland...

 

Nä vilsen är jag inte...är nog ganska på det klara med var jag befinner mig och vad jag vill ha av framtiden..sen om det blir så som jag innerst inne hoppas på det får som sagt framtiden utvisa...jag vet vad jag vill just nu iaf. Det vill säga....behålla den här känslan så länge det är möjligt...

 

Ett litet orosmoln har visserligen smygit sig in....ska iväg o ta ultraljud på hjärtat....och hjärnröntgen..(lär väl inte vara mye aktivitet där inte).... har haft märkliga synbortfall på höger öga..eller iaf märkliga ljusfenomen som visat sig två gånger nu... känns oroväckande....de vill kolla så det inte finns några småproppar som spökar...

 

Sen finns det ett annat orosmoln...eller mer irritationsmoment.... om man nu har fått veta att intresset INTE finns...varför är man då så ihärdig med att ringa..sms:a... o hänger på "pulkaturer" med barnen......nä..det övergår lite mitt förstånd...eller så har man kanske inte varit tydlig nog från annat håll..... 

 

själv skulle jag bli förbannad och säga vederbörande att hörrö...jag är upptagen(eller vad man nu anser sig vara)..men det är jag det...

 

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards