Alla inlägg den 12 februari 2013

Av Carola - 12 februari 2013 18:13

Känns som om jag blivit överkörd av en ångvält....suttit med vetekudden på axlarna flera dagar i rad nu...men släpper gör det inte..det är då själva f-n att man inte ska kunna leva ett normalt liv utan att kroppen börjar strejka!..Ruskigt less på det nu. 

 

Men för övrigt mår jag bra.....riktigt ordentligt extremt bra...*L*...ovanlig känsla men behåller den mer än gärna.

 

Idag är tankarna visserligen lite splittrade...minns en vän alldeles extra mycket idag...idag är det hans födelsedag...för ett år sedan fikade vi tillsammans...på hans 50 års dag..... nu är han borta...men fortfarande kvar i våra hjärtan...

 

 

 


Du är så saknad fina fina vännen. Vår vänskap var speciell...så nära ...så varm. Tänker på dig extra mycket idag.

 

vila i frid vännen min.   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards