Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Carola - 5 februari 2013 20:59

livet alltså... man kan inte bara se allt genom rosa tyllgardiner hela tiden. Livet har sina us and downs..så är det bara. Men det underlättar alltid om man har någon som förstår..som lyssnar o finns där vid sidan om. Som går bredvid ibland kanske lite bakom ...bara någon finns där...det måste inte vara roligt jämnt... men finns känslan...och viljan så går det ..kanske inte lättare...men man vet att man inte står ensam. 

 

Allt man behöver göra är att våga ...ta emot...våga släppa in..

Av Carola - 5 februari 2013 14:55

Att man kan ha så mycket känslor på så kort tid......det känns bra...samtidigt som det skrämmer... känslorna i sig skrämmer inte...men rädslan att förlora skrämmer... vi har inte träffas så länge..men ändå... vi har känt varandra länge men ändå inte...man förändras genom åren..men trots det är du densamma, den jag minns från förr...bara mer man idag än någonsin förut. 

 

Jag blir varm i hela kroppen bara jag hör din röst..du gör mig lycklig bara av att vara i närheten..kanske säger jag för mycket nu, men då får det vara så... jag vet inte hur framtiden blir men jag hoppas vi kommer finnas där för varann även då. 

 

det får ta den tid det tar...det tar tid att lära känna varann..det tar tid innan man vågar släppa någon riktigt riktigt nära...men samtidigt...varför ska man "vänta" om det känns bra? Visst...vi måste ta hänsyn till andra runt omkring, självklart ska vi göra det...men jag är inte rädd för att satsa om det känns rätt.....och just nu känns det så...tycker om dig....mycket.

 

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Skapa flashcards