Alla inlägg den 3 februari 2013

Av Carola - 3 februari 2013 19:44

Ibland har man dagar och stunder när man känner sig hjälplös och frustrerad...när man ingenting kan göra för att hjälpa.. när man vill finnas där som stöd..vara någon som lyssnar när livet är tungt.

Stunder där man vill sudda bort allt som gör ont för någon annan... men när det inte går.... då blir jag frustrerad...ledsen...inte så mycket för min egen skull men för den personen det gäller. Jag vet ju så väl hur svårt det kan vara att ta emot när man inte riktigt orkar själv.

 

När man inte är vän med situationen..när livet känns orättvist..när man inte ser någon ljusning..när saker o ting gör för ont. Då man bara vill krypa in i ett hörn o stänga omvärlden ute.

 

Jag vill bara finnas där för dig...vill du ska veta det vännen. Jag finns här för dig. Allt du behöver göra är låta mig göra det. 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards