Alla inlägg den 31 januari 2013

Av Carola - 31 januari 2013 21:45

på arbetsveckan alltså....blev en kort vecka... i morgon är jag ledig o far iväg med tjejerna på kryssning..känner mig fortfarande inte riktigt motiverad men det blir nog bra.

 

men kommer sakna hans röst i luren.......

 

börjar bli klart med tapetseringen här hemma..funderar på att byta tillbaka mitt rum med junior igen....grabben är ju ändå aldrig hemma så varför ska jag egentligen behöva bo i vardagsrummet?

 

Sen ska jag ju erkänna att det blev ju ruskigt snyggt med de nya tapeterna och ska jag då behöva vänta tills junior flyttar helt o hållet innan jag får tillbaka mitt rum?

 

Nä han kan gott o väl ha sin säng i vardagsrummet..det är väl inte mer än en natt i veckan som han sover hemma så...

 

Längtar nu..... mycket....den här veckan har varit lång....extremt lång...men bara jag hör din röst i luren blir jag varm i hela kroppen..... tror jag trillat dit ordentligt.....trots de försiktiga stegen jag tar...(låt vara att jag är feg då...men det är smärtan man är rädd för)

.men det känns bra...väldigt bra...njuter av känslan.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Skapa flashcards