Alla inlägg den 29 januari 2013

Av Carola - 29 januari 2013 21:41

Idag har det varit en bra dag...själsligt... Vågar släppa den där garden lite mer o mer. Det känns bra.

 

Kroppsligt är det värre..blir så så trött på denna ständiga värk som ska pendla i kroppen.. är det inte vänster knä så är det höften och är det inte höften så är det axeln. Idag har axeln bråkat ordentligt. Men det som retar mig är när jag glömmer bort smärtan och lyfter armen..ajaj...får betala dyrt då...

 

Men om en vecka ska den få vad den tål..då blir det knådning hos min massör. Hon kan hon!

 

Fortsatt bubba runt med möbler o annat smått o gott här hemma...i morgon kommer målarna...spännande...det blir nog bra till slut.. :D

 

Och på fredag blir det en tur med Cinderella och tjejerna från jobbet..har varit lite kluven inför resan..ekonomiskt känns det inte så där extremt bra men å andra sidan....ibland kan det vara kul att få komma iväg.

 

komma iväg förresten...sitter o spånar o letar resa till Turkiet..längtar som en tok. Och resan måste ske i vår..alternativt i början av sommaren..suck..inte lätt...vet inte om jag ska ta all-in-clusive, halvpension lr lgh...dessa val....alltid ska man bli tvungen att välja..

 

Det enda jag med säkerhet VET är att i år har jag valt en sak....i år väljer jag att vara lycklig. Och det ska banne mig BLI ett bra år..oavsett vad som händer.!..det får vara slut på elände nu..men det har som sagt var...börjat bra. ;)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards