Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Carola - 11 oktober 2012 15:14

Nu är jag heligt förbannad!..Nog för att jag inte har något emot reklam, men när den kommer på måfå överallt i texten blir jag irriterad..visst jag kan betala 200 kr för att slippa den i ett halv år.. men då jag tycker det är bortkastade pengar så behåller jag reklamen..

 

Men det som gör mig så förbannad är att det inte tycks vara någon koll på VART den hamnar.. orden blir taggade o det blippar till så har man reklam där... men att ha reklam för en dejtingsida just i ett inlägg där jag utrrycker min sorg o min saknad efter en kär o nära vän gör mig HELIGT förbannad! 

 

Känns förnedrande helt enkelt... inte värdigt för fem öre. Nä bort med skiten!!

 

 

Älskade vännen min... om du visste hur saknad du är.

 

Försöker skratta o vara glad så länge jag är bland folk på jobbet

 

men när jag kommer hem kommer tårarna..jag kryper ihop på sängen

 

och gråter av saknad. Varför skulle det här hända?

 

Du som klarat dig igenom så mycket..du som stått pall för det mesta.

 

Jag saknar dig... Älskar dig..

 

Du fattas oss.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards