Alla inlägg den 15 september 2012

Av Carola - 15 september 2012 19:05

Nu är det dax igen!.. Eller egentligen har det aldrig slutat... den där förbaskade förkylningen jag burit på i över en månad nu. Var iväg till läkaren för ca 3 veckor sedan o de tappade mig på bra mycket blod... vilka prover de tog har jag ingen aning om, men många var det.. alla prover var normala fick jag till svar en vecka senare.. men varför är jag då så fruktansvärt SOPSLUT?!?!?!

 

Jag orkar ju absolut ingenting. Går omkring som en zombie på jobbet o så fort jag kommer hem lägger jag mig o sover. Orkar ju inget annat. Så här kan det inte fortsätta. Hela helgen har jag legat i sängen, får inget gjort.

 

Min käre far ringde mig igår kväll o frågade om jag kommer ut till stugan i helgen. Redan då kände jag att jag inte skulle fixa det. Kände nästa stress över att åka dit. Måste ju vara här hemma o få någon ordning i röran...fixa sånt jag inte orkat på hela veckan.. så jag sa ifrån idag när han ringde igen.. trist som attan. Nu när han äntligen skulle vara hemma.

 

nä på måndag ringer jag HC igen o ber de ta köldkörtelprov... en vän till mig har "tjatat" länge på mig om att det kan vara den som spökar.... o eftersom han ändå är sjukvårdsutbildad så gör jag väl som A säger...*L*..

 

Provar allt bara jag blir frisk igen.. 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Skapa flashcards