Alla inlägg den 20 juli 2012

Av Carola - 20 juli 2012 15:08

Återigen har jag fått skäll...skäll för att jag inte uppdaterar tillräckligt ofta-... du har ju semester fick jag höra idag..;) okej då..*L

 

Inte för att det är ngn semester att prata om...regn regn regn.. o en liiiiten gnutta sol. En vecka har jag kvar... den kommer spenderas ute i sommarstugan..långt ute i obygden, har ingen aning om modemet funkar där ute så jag passar väl på o skriver lite nu då. Inte för att jag har så där värst mye att berätta..det har ju inte hänt någonting! eller jo lite..



Var ner på stan i onsdags..näst sista sommarkväll...varje onsdag i juli kör de sommarkväll på stortorget med diverse artister.. o i onsdags var det lokala förmågor. bla Sara Kreft och min favorit 

 

JACOB GORDIN! och han körde min absoluta favoritlåt

 

 

minns inte om han körde sin senaste radiohit

 

..tantaranta bidde lite på lyse...;) blev ju en pubrunda..;)

 

 

 

 

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards