Alla inlägg den 16 april 2012

Av Carola - 16 april 2012 18:01

Inledde helgen med bullbak....fick sån otrolig lust att baka så jag trotsade trötthet och envis förkyling o satte degen på jäsning



Ganska skönt med en bakmaskin...

det är ju knådningen som är värst


Jäsningen sköter ju som sagt sig själv...


Och bullar blev det... både vaniljfyllda,mandelmassefyllda, kanelfyllda....o några bortglömda men det där brända bitarna bjuder jag på...


Avslutade lördagskvällen med GOFIKA



Ett perfekt avslut på en lördag om jag får säga det själv....



Söndagen började med en skön o lång promenad i området... har glömt hur vackert Sätra är



Bäcken porlar o jag njöt till fullo...o inte bara jag...Hilda njöt hon också


Fanns ju så otroligt mycket att lukta på efter vägen


Sen att folk har missat det där med sophantering är ju faktiskt väldigt trist..



Avslutade söndagsskvällen med en nervpirrande,nagelbitande,hoppstudsande stund framför tv:n occh matchen mellan Brynäs och Skellefteå....


Fy 17 vad nervöst det var.... ny match i Skellefteå på tisdag....den vinsten bjuder vi på...för på TORSDAG TAR TIGRARNA GULD



så ä dä ba!!    

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards