Alla inlägg den 13 april 2012

Av Carola - 13 april 2012 22:56

Har haft en riktigt mysig underbar hemmakväll..dotra är hos pojkvännen o sonen är hos flickvännen. Bara jag o vovvarna här hemma.-- underbart skönt måste jag säga även om jag blir lite smått rastlös efter ett tag.. men det är som en vän brukar säga till mig.. DU MÅSTE VARVA NER!! så jag försöker...

Men det är inte lätt inte...:D

fortsätter mitt nervarvande i morgon... ska bara vara... här hemma med hundarna och Zannas extemt fula sköldpaddor...lägger inte upp kort på dem....de är inte vackra för fem öre...men av någon konstig anledning hamnar jag hos dem iaf... man måste ju kolla att de "små" liven har det bra..




Av Carola - 13 april 2012 09:00

och 5 påsar ostkrokar o 8 liter cocacola i veckan är åxå pengar...

och tycker själv det är lite märkligt att huskostnaderna ligger på 12000 i månaden.... man kan ju undra vem som blåst vem...

Nog om det....

Håller mig hemma idag...allt annat än pigg..det är förmodligen all stress sista tiden..stressen att bli klar med flytten o att aldrig ha lugn o ro omkring mig. Men idag ska jag njuta mer än vanligt.. inget gapande om att skicka ketchupen, mjölken,brödet..så fort man tar i förpackningarna... nä idag o dagar,månader,år framöver så slipper jag det...underbart skönt. 
 


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Skapa flashcards