Alla inlägg den 8 april 2012

Av Carola - 8 april 2012 21:48

Äntligen är den här dagen slut... visserligen har dagen varit alldeles härligt underbar. Ätit gott tillsammans med barnen o en go vän..*L*.. fått lite mer grejer upp på väggarna. Nu ekar det inte lika mycket i köket iaf. 

Proppmätt efter all god påskmat har intagit soffläge, goungarna har åkt ut till Skutskär, en för att laga bil och den andra för att mysa med pojkvän.

Själv ligger jag i soffan o mår PISS. Det bränner som eld i nacken, det är betalningen jag får efter att ha stått o skalat potatis. Nacken fixar inte att vara böjd en längre tid. Blir så less på denna värk som kommer smygande så fort jag gjort något utöver det vanliga. Och idag har jag ju gjort en hel del, hållit upp hyllor o speglar som skulle skruvas fast på väggen, skalat potatis, lagat en hel del påskmat. Diskat (ännu en anledning till att jag vill ha diskmaskin, det är inte av lathet jag behöver en utan det är att kroppen inte pallar samma ställning en längre stund)


Nacken har fått tagit stryk många gånger de senaste dagarna. allt sittande på möten med huvudet vridet åt ett o samma håll (spelar ingen roll att jag vänder på kroppen åt samma håll, får ont i nacken iaf) börjar bli ruskigt less på det här nu.


Nä nog om det..-- ska leta reda på HETA kudden o krypa i säng... nattinatt mina vänner 


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Ovido - Quiz & Flashcards