Alla inlägg den 2 april 2012

Av Carola - 2 april 2012 23:04

Bidde ingen bra början på den här dagen........... tog mig en ofrivillig sovmorgon....hua..blev lite stressigt där ett tag.. men som tur e så har jag goa arbetskamrater så jag fick hämtning kvart i sju.så sen blev jag trots allt inte.

Dagen har flytit på..inga större fadäser...faktiskt inte en enda. Och det var ovanligt. Ingen som ifrågasätter dagens jobb, ingen som går sina egna vägar o försvinner på annat håll (konstigt nog är den där "ingen" en o samma person) .. idag har "ingen" varit snäll som ett lamm...dt glädjer mig. Jobbet går så mycket lättare då.



Men FY HUNDAN vad kallt det har varit idag.. riktigt bitande kallt. Slutade jobbet kl fyra.. traskade upp till M och tog ut goa Charlie på vår måndagspromenad, han blir alltid lika glad när jag dyker upp , gobiten.



 världens goaste Charlie (ja jag "snodde" bilden Malle...*L*..hoppas det inte gör ngt..har ju inga kort på pojken ju)..för övrigt pappa till min BEBIS



 Hilda längst fram och Skrutt (som förövrigt är kär i Charlie) längst bak..


Sen vandrade jag hemåt... en  promenad som tar ca 18 minuter i vanliga fall... men idag gjorde jag ett stopp inne på Ica... plockade ihop varorna...mjölk o grädde...ställde mig snällt i kön..Köade 15 minuter..lade upp varorna på bandet, bad om ett frimärke..... nä tyvärr fick jag till svar...spelbutiken har......SUCK...

Ställde mig i kön på spelbutiken...köade 10 minuter..... fick mitt frimärke o lämnade iväg brevet som ska till adressändringen.... 10 minuter senare var jag ÄNTLIGEN hemma...



Lagade mat, njöt av maten tillsammans med min dotter, traskade ut med MINA håriga flickor, diskade..Tog en sittning i soffan, pratade i telefon med en go vän. Sa Hejdå till dotra som åkte till Skutskär o pojkvännen. Traskade ut med tjejerna på sista turen. Tog en VARM dusch o kröp in i pyjamasen o landade i vågrätt soffläge.

Men NU är det iaf kväller... sista arbetsdagen för den här veckan väntar i morgon.

Sen har jag SEMESTER!!!  


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Skapa flashcards