Alla inlägg den 1 april 2012

Av Carola - 1 april 2012 10:34

Nu får det vara färdigflyttat.... iaf för några år framåt... Pust.. hade glömt bort att jag hade så mycket "skit"..

Hade ingen aning att jag hade så många böcker..

Flytten har gått ganska smärtfritt.. en liten smolk i glädjebägaren är att s jag fått några ovänner på köpet.... men ...vänder man inte på myntet o kikar på den andra sidan får man skylla sig själv... lite trist är det att folk inte kan se helheten. Men det är väl så när man blir bitter..man söker medhåll från andra.. trist är det...men jag hoppas trots allt vi kan komma vara vänner i framtiden.

Hur det än är så har vi ändå levt tillsammans och vi planerade för en framtid ihop men vardagen blev för påtaglig...tyvärr.. jag har inte den energin som krävs (eller lusten heller) att ta allt ansvar själv. Kanske kan vi reparera det så småningom...men just nu vill jag leva ensam med mina barn...



 




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Bloggar jag läser

Andra favoritlänkar

Skriv gärna en liten rad

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Skytten

nedräkning till Julafton


Skapa flashcards